Kitabı çok beğendim ve keyifle okudum.
Okuduktan sonra filmini de izledim.
Okumanızı tavsiye ederim.
Bu kitapta Melodinin yaşadığı zorluklar ve mutlulukları anlatılıyor.
Ayrıca engelli bir çocuk olmasına rağmen çok başarılı ve azimli bir çocuk.
Filmini Disney+'dan ulaşabilirsiniz