R.Ç

R.Ç
@R_Cprz
Sabahları uyanıp parıldayan güneşi gördüğümde,”Al işte, yine cenneti andıran bi gün ve yine insanlar bunu mahvedecekler,” diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. “Sağlık, ün, mutluluk ve neşe… Her şeyi berbat ederler. Niyetleri farklı bile olsa, ahmaklıkları, cehaletleri ve aptallıkları buna neden olur.”
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam
Kendimle ilgili çok fazla sorunum var ve kalbim sürekli kederli.
Toplumda tanıştığı insanların aptallıklarına şahit olanların yaşamaya mahkûm olduğu çaresizlik ve yorgunluk!
“Ne zaman ay ışığında yürüsem, hep sevdiğim ve ayrılmak zorunda kaldığım kişiler gelir aklıma. …”
Nasıl olur da mutluluk kaynağımız aynı zamanda keder çeşmemiz olabilir?
Alıntı
Reklam