Aslında kitabı çok büyük bir hevesle alıp okumaya başladım ancak beklediğim gibi gitmedi. Özellikle kitap boyunca kimin erkek başrol olduğunu anlamamak hiç hoş değildi. 2 tane potansiyel erkek başrol var ve kızımız ikisine de aynı davranıyor gibi geldi. Ben kitaplarda başrollerin kimin olduğunu, kimlerin beraber olacağını bilmek istiyorum. Bu şekilde bir kararsızlık olunca oturtamıyorum sanırım bazı şeyleri bilmiyorum. Ve kitabın sonunda romantizm oluyor biraz ama ben karakterler arası aşkı da hissedemedim. Bir de dili akıcı gelmedi sanırım. Yani sadece ilk başlarda her hükümdar bir sınav yaptığı bir kısım vardı. O kısımlar ve son sayfalar akıcıydı en çok. Onun dışında kitabı durmadan okuyasım gelmedi yani. 2. kitabı da var ama bence bu şekilde tek kitap olarak da kalabilirdi bir eksiklik olmazdı bence. İnşallah eğer 2.kitabı okuma hevesim gelirse onu da okuyacağım.