Bəzi vaxtlar tək qalmaq istəyirsən. İstəyirsən yanında heç kim olmasın. Ancaq belə anlarda da beyninə çağırılmamış qonaq kimi daxil olan fikirlər buna imkan vermir.
Çocukken güneş olmak isterdim,
Sonra anladım ki en iyisi çocuk olmak.
Çünkü güneşten sıcaktı kalbim.
Büyüdüm derken...
Yaşam denen ayazda üşüdüm..
Soğudu buza döndü kalbim..
Ne güneş olabildim,
Ne çocuk kalabildim...