Rabiaa

Rabiaa
@Rabi4a
Ç𝚎𝚔𝚒𝚕𝚒𝚙 𝚔𝚊𝚋𝚞ğ𝚞𝚗𝚊 𝚒𝚗𝚌𝚒 𝚘𝚕, 𝚟𝚊𝚛𝚜ı𝚗 𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚗𝚎𝚏𝚎𝚜𝚒 𝚢𝚎𝚝𝚎𝚗 çı𝚔𝚊𝚛𝚜ı𝚗..
Buda bir başqa acı)
Atam deyirdi ki, hətta pis adamlara da ziyan vurmaq olmaz, çünki onlar daha yaxşı olmağı bacarmırlar. Khaled Hosseini
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rövşən Abdullaoğlu , "Bu şəhərdə kimsə yoxdur"
Bəzi vaxtlar tək qalmaq istəyirsən. İstəyirsən yanında heç kim olmasın. Ancaq belə anlarda da beyninə çağırılmamış qonaq kimi daxil olan fikirlər buna imkan vermir.
Kitap Alıntısı
Fəqət dünya insan olmayan insanlarla doludur..:')
Thomas Henry Huxley)
Bəzi səhvləri erkən etməyin həyatınıza çox böyük yararları olacaq.
Çocukken güneş olmak isterdim, Sonra anladım ki en iyisi çocuk olmak. Çünkü güneşten sıcaktı kalbim. Büyüdüm derken... Yaşam denen ayazda üşüdüm.. Soğudu buza döndü kalbim.. Ne güneş olabildim, Ne çocuk kalabildim...
İnsan ve Hayat