O andı; hani ne yaparsak yapalım, nereye kaçarsak kaçalım özümüzün bizi yakaladığı, hayatın bir yerinde ve bir zamanında er ya da geç, hepimizin mutlaka başına gelecek olan; o aidiyetimiz ve varlığımızla ilgili kabullenme anı.
‘’ Ah Hanımefendi, görünüşte içinde olduğunuz çemberin aslında dışında olduğunuzu fark ettiğinizde öyle bir kimlik şoku yaşarsınız ki, tıpkı bir işkencedir, inanın bana. Ve eğer o sırada çok gençseniz panikten her şeyi yapabilirsiniz ama her şeyi! ‘’