Rabia

Rabia
@Rabiaalmdr
ÖZELDEN YAZMAYIN!!!
"Bana kalırsa insan dünyada bir kere yaşadığı gibi, ömründe bir kere sever öylemi?"
Sayfa 137·Kitabı okudu
Reklam
Aşk dediğin en gözü kör kaşı karaydı...
Müzik
Şöyle güzel bir yazıya denk geldim bugün...
"Gösterişe,abartıya,başka birilerinin etkisiyle sarsılabilen temeli olmayan insan ilişkilerine değil;inceden yapılan güzelliklere,nazik duruşa,ağır başlılığa ve çıkarsız sevgiye inanıyorum.Kendi halindeliğe,omurgah duruşa ve arkası dolu cümlelere inanıyorum."
Alıntı
Öyle değil işte olmalı bir çözümü..
Müzik