Hani nasıl biliyor musun,yetişmek için canını dişine taktığın koşturduğun yere varmışsın da orda seni beklemiyorlarmış,orda sana yer yokmuş hissi.Hani ucu ucuna kaçırılmış herşeyin arkasında bıraktığı o kekremsi his. Bilirsin bazı sızılar eti değil ruhu acıtır.
Kafka,Milena'ya yazdığı mektuplardan birinde;"Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır.Bazı durumlarda sadece acı çekilir.” diyor.Bu böyledir.Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz.Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın.Cehennem, anlatamamaktır.