Aynı kitabı okuduğum insanlarla aramda görünmez bir bağ oluşuyor sanki. Karakterin duygularını,düşüncelerini,yaşadıklarını biliyoruz ve belki de kitaba devam sebebimiz hayatımızdan bir şeyler bulmamız ya da sadece konuya merakımız ama birleştiğimiz noktalar var ve bu çok güzel❤️