Kendi kitabım olan bu kitapta çocuklara empatiyi,aile sevgisini,sabrı öyküleştirerek vermek istedim.Günümüzde çocuklarla yaşadığımız problemlerin başında aslında onları anlayamamak ve onların dilinden konuşmayı bilmemek geliyor.Umarım ki bu kitapla biraz olsun çocuklar ve aileler birbirini anlar ve böylece hayatlarını kolaylaştırmış olurum.İyi okumalar Öfkeli Bozayı Niro
Bir yarışma için okumuştum.Bence okuyanlar Abdi Ağa’yı ve bu sürükleyici macera dolu kitabı unutamaz.Serinin devamını okuyacak hiç enerjim olmadı ama kesinlikle okumayı düşünüyorum.Okuduğum en uzun kitap.