rabia çomaklı

rabia çomaklı
@Rabiacomakli
yüzümüzün güleceği zamanları en kötü duygularla geçirmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bazı kelimeler çok çabuk söylenmez, geri dönüşü olmaz.
“dünya çok bozdu ve biz içindeydik.”
“belki bu kadardır, bu kadarı yeterlidir. hep beklediğimiz o gün, hiç gelmeyecektir. hep beklediğimiz o an, hiçbir olasılıkta mevcut değildir. sadece bu kadardır ve bu kadarı yeterlidir..”
şu an bütün duyguları bir arada yaşıyorum benim gibi sabit biri için baş etmesi zor durum