rabia çomaklı

rabia çomaklı
@Rabiacomakli
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evet, ölmek sanatı hüner ister ve ancak hayatın hakkını verenler, güzel bir ölümün de hakkını verebilir.
“Çok eskiden halifelerden biri tıpkı senin gibi çok bağlı olduğu annesini yitirmiş. Hiç durmadan ağlıyormuş. Bilge biri ona yaklaşmış, ‘İnananların sultanı,’ demiş, Ulu Tanrı’ya şükretmelisin ki, arkasından senin ağlamanı sağlayarak onu yüceltti. Senin arkandan onu ağlatsaydı, o sefil olacaktı.’ O nedenle Tanrı’ya sıralı olan her şey için şükredelim ve O’nun iradesine güvenelim. Tanrı bizi sırasız olaylardan korusun!”
Sayfa 112·Kitabı okuyor
Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken.
"Herkes ne diyecek? Bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?"