Rabia

Rabia
@Rabiayyy1
Okumak, insanın kendi cehaletiyle savaşmasıdır.
Hayatta yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin bir anlamı yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Özellikle duygusal bir yapın varsa, ince düşünüyorsan, hassas bir kişiliğin varsa ne yaparsan yap bu hayatın acemisi oluyorsun."
Bir şeyin nasıl göründüğü, nasıl olduğundan daha önemli. Yetişkin olmak bunu öğretti bana.
Senin görevin aşkı aramak değil, sadece kendi içinde ona karşı inşa ettiğin tüm engelleri arayıp bulmaktır.
Gitmeyi düşündüğüm yere gitmemiş olabilirim ama sanırım olmam gereken yere geldim.