Rabia Fıçıcı

Rabia Fıçıcı
@Rabiosaaa
Kimseyle yarış halinde değilim. Umarım hepiniz kazanırsınız. Ben, kendi halindeliğin verdiği huzura bayılıyorum.
Diş protez teknolojisi
Öğrenci
İstanbul
22 Kasım 2004
156 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan bir şeyin yanlış olduğunu ancak gerçekten tecrübe ettiğinde öğrenirmiş.
Sayfa 193·Kitabı okuyor
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendini başkalarıyla kıyaslarsan,kıymetsiz ya da acımasız olabilirsin çünkü her zaman kendinden çok daha iyi ve çok daha kötüler olacaktır. Sağlıklı bir disiplinin ötesinde,kendine iyi davran. Sen de en az ağaçlar gibi,yıldızlar gibi,bu evrenin bir yavrususun; burada olmaya hakkın var."
Sayfa 152·Kitabı okuyor
Alıntı
Hareket ediyor,çalışıyor,ilerlemek için hayaller üretiyor olmalıyız;hayalsiz hayatın fakirliğini hayal etmek bile korkunç.
Sayfa 145·Kitabı okuyor
Alıntı
Bir tartışmayı kazanmak ya da kaybetmek,kabul ya da reddedilmek şahsi kimliğin doğruluğunun veya değerinin kanıtı değil. İnsan kusurlu,hatalı olabilir,zavallı bir sanatkar ya da yalnızca cahil olabilir ama bu insanın mevcut insani kimliğinin asıl değerinin,geçmişin,şimdinin ve geleceğin göstergesi değildir!
Sayfa 139·Kitabı okuyor
Alıntı
Ve Smith seni iyi edemez; seni iyi etmeye kendinden başka kimsenin gücü yetmez
Sayfa 118·Kitabı okuyor
Alıntı