"Kendini başkalarıyla kıyaslarsan,kıymetsiz ya da acımasız olabilirsin çünkü her zaman kendinden çok daha iyi ve çok daha kötüler olacaktır. Sağlıklı bir disiplinin ötesinde,kendine iyi davran. Sen de en az ağaçlar gibi,yıldızlar gibi,bu evrenin bir yavrususun; burada olmaya hakkın var."
Bir tartışmayı kazanmak ya da kaybetmek,kabul ya da reddedilmek şahsi kimliğin doğruluğunun veya değerinin kanıtı değil. İnsan kusurlu,hatalı olabilir,zavallı bir sanatkar ya da yalnızca cahil olabilir ama bu insanın mevcut insani kimliğinin asıl değerinin,geçmişin,şimdinin ve geleceğin göstergesi değildir!
Tanrım,düzgünce ve zekice düşünmeme izin ver;yaşamama,sevmeme ve bütün bunları güzel cümlelerle dile getirmeme izin ver;günün birinde kim olduğumu ve hiç sorgulamaksızın dört yıllık bu yiyecek,gıda,sınav,ödev yığınına neden teslim olduğumu anlamamı sağla.