Rabia Fıçıcı

Rabia Fıçıcı
@Rabiosaaa
Kimseyle yarış halinde değilim. Umarım hepiniz kazanırsınız. Ben, kendi halindeliğin verdiği huzura bayılıyorum.
Diş protez teknolojisi
Öğrenci
İstanbul
22 Kasım 2004
156 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Biz şehit çocuklarıydık. Başkası için bu sadece bir bayraktı belki ama bizim için bayrak,babaydı. Çünkü biz,babamızı en son bu bayrağa sarılı bir tabutta görürdük. Baba diye soğuk bir mezar taşındaki bayrakla konuşurduk. Bizim için her Türk bayrağı bir babaydı.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Yine öyle yaptım. Ben yanarken elimdeki suyu başka bir yüreğe döktüm. Ben zaten benim yaram hariç her yaraya ağlardım.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
"Belki saymayı mutsuzlar bulmuştur,"diyordu Didem Madak. Ve ekliyordu: "Mutsuzlar hep sayar."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Alıntı
"İmtihan bu ya... Balığın gönlü,çöle vurulur..." -Şems-i Tebrizi
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
"Asker adamız biz,oğlum. Milletin ömrü üç günlük ise bizimki bir günlük. Belki yarın yiyeceğim kafama kurşunu. Geberip gideceğim." Elini kalbinin üzerine koydu. "Toprağın altında ne işimize yarayacak bu bizim? Sevdiğimi şimdi söylemeyeceksem ne zaman söyleyeceğim? Neden kaçayım?"
Sayfa 44·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam