"Çok acıdı mı?"
"Bilmem,"dedi kısa bir sessizliğin ardından. "Uzun zaman oldu. Unuttum acısını."
"Acı unutulmaz,Murathan,"diye mırıldandım.
Kısa bir an cevap vermedi. "Acıdı,"dedi en sonunda.
"Normalde sen yapışırdın,"dedi yumuşak bir sesle. "Sen yapışmayınca iş bize düştü."
"Yapışıp kalmamdan şikayetçi olduğunu sanıyordum."
"Sen gidene kadar ben de öyle sanıyordum. Değilmişim. Her şey değişince anladım."