"Kolan bitince ayrılacağız... İstersen kolanı bekle bitir git, istiyorsan bitirerek git al yanına ya da al git gittiğin yerde bitir. Orası beni ilgilendirmez, ben hepsine açığım... Hesabi da fifty fifty yapariz yada sixty four senin aleyhine yaparız. Kabul etmiyorum mu diyorsun? Ninety tenty benim aleyhime olsun, hiç önemli degil.
Ben hayatimda parayı bir kere bile sorun etmedim... 96 senesinde dayımın vefatında oldu bir kere masada 5 TL vardı dedim yenge ben bunla kola aldırayım mı çocuğa, yok dedi dokunma dursun Allah kahretsin dedim masaya geri fırlattım 5 lirayı... Hala daha görüşmeyiz...
Sen buraya açık bir kalple gelseydin cesurca seveceğini bana bakışlarınla belli etseydin ben anında dakikasında evi senin üstüne yapardim...
Ben bu kadar yürekli seven bir insanım.
Karşımda çırılçıplak kendini aşka soymuş bir sevda çiçeği ararken senin gibi bir beton yığınıyla karşılaştım. işte bu yaşadığım en büyük hayal kırıklığı..."