Şimdiye kadar okuduğum olay örgüsü en efsanevi olan kitap diyebilirim. Gerilim gibi türlerden nefret eden beni tüm kitaplarına bağımlı yapan bu adamın bu kitabı her bir sayfasında 'daha ne olabilir ki?' Söyleminizi çürütüp sonuna geleyim artık ama kitap bitmesin türünden bir etki bırakıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum. İyi okumalar :)
Bu tür kitapları sevmem aslında ama tam anlamıyla mükemmeldi. Olayların akıcılığı olaganüstü muhteşemdi ve tek solukta bitirdiğim nadir kitaplardan biri.