Rabia Aytemiz

Bazen de susar insan.. Hani dile gelse dertler, dayanmaz ya yürekler.. Öyle bir gün gelir ki, Dostun bir tebessümü yeter aslında.. Ama bunu bile çok görürler cana.. O yüzden susar, sadece susar bazen insan.. Uzun uzun anlatmaya kalksa, Anlayanı olmaz zaten.. Bu yüzden umutsuzluğa, Çaresizce sarılır bazen insan.. Bu yüzden yalnızlığa, Umutsuzca gömülür gider insan.. ....Hep susmak zorunda kalanlara...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canavarlarla savaşan kişi dikkat etmelidir, ki kendisi de canavara dönüşmesin. Çünkü uzun süre uçuruma bakarsan, uçurum da sana bakar.
Var Bir Hayalimiz
Solumu sevdiklerime, yolumu ise Allah'a (c.c.) bıraktım.
Alıntı
Hayatına giren insanlar ya birisinin ahıdır ya da duası..
Hayata Dair
Gece midir insanı hüzünlendiren ,yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Özdemir Asaf