Bazen de susar insan..
Hani dile gelse dertler, dayanmaz ya yürekler..
Öyle bir gün gelir ki,
Dostun bir tebessümü yeter aslında..
Ama bunu bile çok görürler cana..
O yüzden susar, sadece susar bazen insan..
Uzun uzun anlatmaya kalksa,
Anlayanı olmaz zaten..
Bu yüzden umutsuzluğa,
Çaresizce sarılır bazen insan..
Bu yüzden yalnızlığa,
Umutsuzca gömülür gider insan..
....Hep susmak zorunda kalanlara...