R.

R.
@Rahime_y
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim.
Neden olaylar benim üzerimde silinmez izler bırakıyor?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişi, uğrunda çalıştığı şeyleri sever, sevdiği şey için de emek harcar.
Bir kadın bize çiçekleri sevdiğini söylese, ama onları sulamasa, çiçekleri “sevdiğine” inanamayız. Sevgi, sevdiğimiz şeyin yaşaması, gelişmesi için duyduğumuz etkin ilgidir.
Anket
Oysa sevgi zorunluluk altında değil, yalnızca özgürlük içinde gerçekleşebilecek bir eylemdir.
Sayfa 29·Kitabı okudu