Kim diyor ki kadın şimdi, eskisi gibi, yüzünü sıkı örtüler altında saklamıyor? Ya boya örtüleri? Bunların altında hakiki çehreyi hiç görmek kabil mi? Boyalar olmasa bilmem kadınlar ne yapardı.
-Kadın ne yapardı bilmem...
Fakat boyalar olmasa bilmem ki göz nasıl boyanırdı ;)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gourmont'un dediği gibi aşk ile evliliği karıştırmamalı.
Aşk yabani bir hayvandır. Kanunlar dışında, isyan ve ihtilal dağlarında yaşar. Ancak gece karanlıklar basınca, gizli yollardan şehre girer ve bahçelerin tarhını, ağaçlı caddelerin kanepelerini alt üst eder. İbadethanelerde her gün lanetlenen aşktır. Hükümetler, polis ve jandarmayı ona karşı silahlandırır.
Halbuki evlilik, bir şehir müessesi, bir emniyet tertibatıdır.
Türkiye'de bir ilk :)
Arkadaşlar bugün kitabım çalındı ya da yerini değiştirdiler 😉
Kapıda ( kuaför kapı önü ) kitap okuyordum müşteri geldi traş ettim döndüğümde kitap yoktu :)
Bildiğim kadarıyla ; Hırsız kitap çalmaz, kitap okuyanda çalmaz.
Şimdi kitabı biri aldı diye sevineyim mi?
Yoksa kitabım yarım kaldı diye üzüleyim mi? :)
Kim kitabımı aldı ? :)
Gelsin başta tebrik edeceğim sonra 1 koli kitap vereceğim söz 😅😅