İnsan kötülüğe doğar. Merhamet, güzellik, iyilik sonradan aşılanır. Bu yüzden çocukların dünyası daha bir yaramaz ve acımasızdır. Önemli olan kötülüğün ortasına iyilik ekebildiğimiz çocuklar yetiştirebilmektir. Yine önemli olan bir insanın başkasına zarar vermeden sevebilmesini öğrenmesidir. O yüzden çocuklarınızı severken onları kırmadan, üzmeden ve kendi rafine zevklerinize uydurmaya çalışmadan sevin.