Rami Mahmoud

Rami Mahmoud
@RamiM677
Motivasyon ve kişisel gelişimle ilgili makalerler yazıyorum. Okumak isterseniz linke tıklayın ve yorumlarda ne düşündüğünüzü yazın duvariyik.blogspot.com
İngiliz Dili ve Edebiyatı
142 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Milyarderlerin Zihniyeti: "Ya Tutarsa?"
Daha önce sizlerle tek başına saray yapan fakir oğlan olan Musa El-Maamari'nin hikayesi sizlerle paylaşmıştım. Şimdi sizlerle başka bir fakir oğlanın hikayesi zamanı geldi. Otopark bekçisi olarak çalışan biri bir gün milyarder olacağını hayal edebiliyor musunuz? Bazılarınız inanmayacak, bazılarınız da bu adamın uyuşturucu sattığını zannedecek, ama gerçek hikaye ne olduğunu merak ediyorsanız makaleyi sonuna kadar okuyun. Umuyorum ki bu hayatınıza olumlu bir etkisi olur. Makalenin devamı okumak için: duvariyik.blogspot.com/2023/07/milyard...
Azim ve Başarı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
7/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
Kitabı okurken gözüme takılan ilk şey elyazının düzensizliğidir. "Niye böyle yazıldığını?" düşünürken Charlie Mackesy aslında kitabın yazarı kitaptaki çocuk ya da onun içindeki çocuğun olduğunu ima etmek istemiş olabileceğini düşündüm. Kitap yalın ve akıcı dille yazıldı, yaklaşık bir iki saatte bitirdim. İçinde birçok güzel alıntılar olsa da sadece birkaçını seçmek zorundaydım. Yazarın dediği gibi, kitabtaki karakterler farklı kişiliğimizi temsil ederler - kimi zaman hepsini içimizde olduğunu hissederiz. Bu kitabı köstebek ve çocuk gibi kendini önemsiz gören ve tilki gibi hayattan yorulmuş okurlara tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
İnsan ve Hayat
Çocuk, Köstebek, Tilki ve AtCharlie Mackesy · Mundi Yayınevi · 20215,7bin okunma
Çocuk, Köstebek, Tilki ve At "Daha uzun bir yolumuz var," diye hayıfladı çocuk. "Evet, ama ne kadar yol aştığımızı bir bak," dedi at.
Çocuk, Köstebek, Tilki ve At "Bardağının yarısı boş mu dolu mu?" sordu köstebek. "Sanırım bir bardığım var diye memnun" dedi çocuk.
Memnuniyet
Çocuk, Köstebek, Tilki ve At "Hayat mükemmel olması gerektiğini zannetmek en büyük aldatmadır," dedi köstebek.
Ah Hayat