Furkan Kayhan

Furkan Kayhan
@Rapgod13
Şu aralar marjinal okumalara kaydım.Fikirlerim bir hayli değişti.Sadece Türkiyeden değil insanlığın geleceğinden endişeliyim. Egoyu at, gerisi gelir. Nietzsche My profile on Letterboxd boxd.it/42kYh
Reklam
Daha mı İyiydik?
"İçimizdeki her şeyi bilme yetisinin uyanmasına, kişinin kendi suçları, hataları, yanlışları hakkındaki ısrarcı düşünceler kadar yardımcı olan hiçbir şey yoktur. Uzun yıllar süren bu tür düşüncelerin zorlu döngülerinden sonra, en üst düzey bürokratlarımızın kalpsizliğinden, cellatlarımızın zalimliğinden her bahsettiğimde, kendimi Kaptanımın omuz tahtalarında ve Doğu Prusya'daki bataryamın ateşler içinde ilerleyişini hatırlıyorum ve diyorum ki: ' Biz daha mı iyiydik?'"
Alıntı
Bir kitabı okumak istiyorsanız ertelemeyin çünkü en doğru zaman şu andır(zira siz erteledikçe daha da tembelleşirsiniz ve bu döngü devam eder).