Şu aralar marjinal okumalara kaydım.Fikirlerim bir hayli değişti.Sadece Türkiyeden değil insanlığın geleceğinden endişeliyim.
Egoyu at, gerisi gelir.
Nietzsche
My profile on Letterboxd boxd.it/42kYh
-üniversiteler hakkında ne düşünüyorsunuz profesör?
"modern üniversiteler, işsizlik probleminin kamufle edildiği park alanlarıdır. Tarihte ilk defa insanlar 30 ysşına kadar eğitim görüyor. Bu normal değil."(sorun sadece bizde değil dışardada oluyo böyle şeyler)
-Umberto Eco