Şu aralar marjinal okumalara kaydım.Fikirlerim bir hayli değişti.Sadece Türkiyeden değil insanlığın geleceğinden endişeliyim.
Egoyu at, gerisi gelir.
Nietzsche
My profile on Letterboxd boxd.it/42kYh
Ey kadınlar topluluğu! Sadaka veriniz ve çok istiğfar ediniz. Çünkü ben, Cehennem halkının çoğunun sizler olduğunu gördüm.
Müslim, İman; İbn Mace, Fiten
Dabbenin insanlarla konuşması meselesine gelirsek evet AIDS hastalığı da kendi diliyle bize insanlığın bozulduğunu, Allah’tan uzaklaştığını söylemiyor mu? Bunu zaten insanların kelimeleriyle konuşacak diye anlayamayız, çünkü insanlar değişik diller konuşacak, öyleyse dabbe hangi dili konuşuyor?
Bilimveyaratilisagaci sitesinden alıntıdır..