Anzılha Elmas

Aşk olunca en çok da ölüm hükmünü kaybediyor ve insan kendisini ölümsüz zannediyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeryüzünde her şey iyi ile kötü arasındaki mücadeleden ibarettir. İnsana düşen bu ikisi arasındaki kendi safını seçmektir.
“İnsan içinden yenilenmeyince dışından eskir...”
Çünkü Aklın yolu bir, kalbin zulme isyanı aynıdır.
Güzelliği bir kez fark edince sebepleri olur olmaz sıralayan aşkın en güzel demi…
Sayfa 79·Kitabı okuyor