Raskoln

Raskoln
@Raskoln_
Yağlı koltukların semiz uşakları
iyi ki doğdumm ben :))))
bugün yepyeni bir yaşın kapısını aralıyorum. geriye dönüp baktığımda sadece geçen yılları değil verdiğim mücadeleleri, kırgınlıkların içinden nasıl daha güçlü çıktığımı ve her düşüşte hayata nasıl daha sıkı sarıldığımı görüyorum, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ve ben her zaman gülümsemeyi çok seviyorum :)))))
Raskoln
Mutlu yıllar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidebilseydiniz eğer geçmişe mi geleceğe mi gitmek isterdiniz, neden?
1K
Raskoln
Bugünlerin daha güzel olabilmesi için geçmişe gitmek daha mantıklı olurdu
"Rica ediyoruz ... çocuklarınıza büyüyünce doktor, mühendis, sanatçı bilim adamı olmayı değil mahçup olmayı öğretin .Artık utanan kalmadı."
Raskoln
:)) derin bir serzeniş
Günde 1 kitap bitirenlere sesleniyorum... Benide yanınıza alın 😫😫😫
Duygu ve Düşünce
Raskoln
Günde bir kitap bitiren sadece bitirmek için okuyordur. :)