Okuduğum 35 Agatha romanı arasında tartışmasız tek kötü olanı buydu. Toplamda 66 romanı var eminim en kötüsü bu kitaptır. Almayı düşünen varsa sakın almasın. Okumayı düşünen varsa da zaman kaybetmesin. Biraz casusluk biraz aşkı harmanlayıp bir şeyler yapmaya çalışmış ama hiç olmamış.
İstediğinin yapılması için özel bir ikna etme yöntemi uygulanmadan, açıktan açığa seks dürtülerine başvurmadan, yalnızca basit bir yardım etme isteği dışında hiçbir neden olmadan hiçbir şey onu eyleme geçiremezdi.