Raskov 46

Raskov 46
@Raskov4646
Bu dünyada insan insana ancak kötülük edebiliyor ,
Sayfa 365·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
hastalık arttık­ça öteki dünya ile yakınlık da artar. İnsan öldüğünde ise doğ­rudan doğruya öteki dünyaya göçer gider. Ne zamandır dü­şündüğüm bir konu bu benim. Eğer öbür dünyaya inanıyor­sanız, bu düşüncelerede inanabilirsiniz.
Sayfa 361·Kitabı okuyor
Alıntı
Ah! Nasıl nef r et ediyorum şu kocakarıdan! Dirilse, sanki bir daha öldürebilirim! Zavallı Lizaveta! O da sanki ne di­ ye çıkıp geliverdi! Tuhaf şey, o hiç aklıma gelmiyor, sanki onu öldürmedim! Lizaveta! Sonya! Zavallı, uysal insanlar; tatlı bakışlı insanlar! .. Sevimli insanlar!.. Onlar niçin ağla­ yıp sızlamıyorlar? Onlar her şeylerini veren insanlardır . . .
Sayfa 359·Kitabı okuyor
Alıntı
Ben bir kez geldim dünyaya ve yaşamak istiyorum".
Sayfa 358·Kitabı okuyor
Alıntı
İnsan yaşadıkça neler görüp öğreniyor!
Sayfa 235·Kitabı okuyor
Alıntı