Sevinc Agamirzeyeva

Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen yokken kendimi kendimden korumakta güçlük çekiyorum. Kanun namına dön Osman.
Rüya ya da gerçek , gördüğüm her güzel şeyi seninle paylaşmayınca eksik kalıyorum.

Sevinc Agamirzeyeva

, bir kitabı okumaya başladı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,8bin okunma

Sevinc Agamirzeyeva

, bir kitap okudu
7/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Ayşe Kulin
6.3/10 · 2.756 okunma