Sevinc Agamirzeyeva

Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen yokken kendimi kendimden korumakta güçlük çekiyorum. Kanun namına dön Osman.
Rüya ya da gerçek , gördüğüm her güzel şeyi seninle paylaşmayınca eksik kalıyorum.
Kimsenin yokluğu, varlığı kadar yaralayamazdı insanı. Yok vardan az acıtırdı.
Yas, gözyaşından olduğu kadar buruk tebessümden; kaybedilen geçmişten olduğu kadar kazanılamayacak gelecekten de besleniyor.