En sevdiğim yazar olan Stephen King in ilk defa yavaş bir kitabını okumuş oldum. Ormanda kaybolan 9 yasindaki bir kızın yaşadıklarını anlatmış ve içinde tabii ki stephen king detayları var. Ama sadece bir kaç yerde dokunmuş o kadar. Sevdim kitabı okunur. Belki de baş karakter 9 yaşında bir çocuk olduğu için tam tarzını yasatmadan kendini törpüleyerek yazmıştır. Yine de güzel kitaptı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!