Başlıkta da yazdığım gibi maalesef kitabı sevmedim. Akıcı ve merak ettiriciydi. Bu kadar.
Kitapların konusundan bahsetmeyi sevmiyorum. Bundan da bahsetmeyeceğim. Tek söyleyebileceğim konusunun ilgi çekici olduğu. Karakterlerin neredeyse hiçbirini sevmedim. Bir tek Darcy'yi sevdim. Onun için üzüldüm gerçekten. Emma'yı hiçbir şekilde sevmedim. Cinsiyetçi erkek karakterler çok sinir bozucuydu. Olaylar yavaştı. Ne zaman bitecek bu lanet kitap, dediğim oldu.
Sonuç olarak ben sevmedim ama gene de tavsiye ederim. Belki de siz benden daha çok seversiniz. Benim kitaba puanım 3. Akıcı ve kısa olduğu için bu puanı verdim. Herkese iyi okumalar dilerim.
Uyku YokSarah Pinborough · Yabancı Yayınları · 202682 okunma