Defne K.

Defne K.
@RavenclawHungerGamesFan
~Ravenclaw/Cabin 7~ ☆İnfj sp/so 6(w5)94 LEFV☆ ~Ne derler bilirsin, alaycı kuş şarkısını söyleyene kadar gösteri sona ermez. #TeamLeo
Ankara Kitap Fuarı Alışverisii
Kitap fuarı alışverişimi sizlerlede paylasmak isterim efenimm💕💌 Kesinlikle benim için çok verimli bir alışverişti.Pandoranın Kalbi ile rs'den kurtaracağına inanıyorum🥳 ~Aldığım Kitaplar Pandora’nın Kalbi 3 Kazazede Kazazede 2 Kazazede 3 Kazazede 4 Hainin mührü 3🤍(ekleyemedim daha gelmemis)+ 1. Ve 2. Kitabın şömizlerii Çok güzeldi, fuar biraz kalabalıktıı💌 Okuduğunuz için teşekkürler,iyi günler dilerm💛
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
@Ravzosunuz Rica ederimm🫶🏻Ben de teşekkür ederimm🫂💝
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ankara Kitap Fuarı Alışverisii
Kitap fuarı alışverişimi sizlerlede paylasmak isterim efenimm💕💌 Kesinlikle benim için çok verimli bir alışverişti.Pandoranın Kalbi ile rs'den kurtaracağına inanıyorum🥳 ~Aldığım Kitaplar Pandora’nın Kalbi 3 Kazazede Kazazede 2 Kazazede 3 Kazazede 4 Hainin mührü 3🤍(ekleyemedim daha gelmemis)+ 1. Ve 2. Kitabın şömizlerii Çok güzeldi, fuar biraz kalabalıktıı💌 Okuduğunuz için teşekkürler,iyi günler dilerm💛
Defne K.
Umarım hepsini keyifle okursunn🫶🏻🫂 Hainin mührü şömizleri sadece fuarlarda mı var başka nereden bulabilirim🥲
pjo s2
(Kitabı okumadıysanız, diziyi izlemediyseniz ya da sadece birini yaptıysanız spoiler) °❀⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・ Normalde çok dizi-film izleyen biri değilimdir ama okuduğum serilerin uyarlamalarını izlemek sorumluluk gibi hissettirir. Özellikle de dizi aşırı güncel ve popüler olup fandom sürekli bunun üzerinden dönünce izlemek iyice görev gibi oldu. Dürüst olmak gerekirse ilk sezonu beğenmemiştim ve bu sebeple biraz mesafeliydim, çok da haksız değilmişim... Öncelikle oyuncuları beğenmedim. Tamamen kitaba sadık kalınmalı demiyorum ama o vibe'ı vermeli bence. Kişilik olarak uyuşuyor olabilirler ama ben bunu izlerken hissedemiyorum ve dolaylı olarak hiçbir katkısı yok. Ayrıca karakterlerin yansıtılma şekli de bir süre sonra rahatsız edici olmaya başlıyor bence. Tamam; Annabeth hırslı, stratejik ve yeri geldiğinde arkadaşlarını geride bırakabilir çünkü Olimpos böyle işler. Ama bu aile yapısının ve çıkarcılığın dışında büyümüş olan Percy diğerleri gibi değil. Annabeth'İn kibrinin aksine onun ölğmcül kusuru sadakati ve fedakarlığı. Bunları hepimiz biliyoruz, gayet talı bir dinamik ve seri içinden çıkarması da çok zor değil zaten. Fakat (2. sezonda bunu pek hissetmedim bu arada) sürekli bunu söyleyerek gözümüze soktukları zaman gerçekten rahatsız edici olmaya başlıyor. Sonrasında... Percabeth. Ya bu ilişki slowburn değil miydi en son?.. Bırakın slowburn'ü benzin dökmüşler gibi yanıyor cidden. Orijinalinde bu şekilde ilerlemesinin bir sebebi var bu çocuklar daha 13 yaşında. Son kitaba kadar duygularını anlamlandıramayan Percy'nin daha 2. sezondan If I had to choose between you and Olympus, Annabeth... I'd burn it all down. (Annabeth... Senle Olimpos arasında seçim yapmak zorunda kalsaydım, hepsini yakardım.) diye girmesi ne kadar mantıklı cidden? Tamamen fan service olduğunu
percy jackson
Naz yyzz isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Eklemeler ve değiştirmeler o kadar gereksiz ki cidden😔😔Sanırım dediğin gibi Uncle Rick kitapta yapamadığını yapmış smshefhehe Thalia olayı da cidden çok zor toparlanır artık çok merak ediyorum yeni sezonu bu sebeple. Yaptığın da çok mantıklı bu arada. Hikaye aynı ya da farklı pjo pjo'dur sonuçta smfhkgıe✨
pjo s2
(Kitabı okumadıysanız, diziyi izlemediyseniz ya da sadece birini yaptıysanız spoiler) °❀⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・ Normalde çok dizi-film izleyen biri değilimdir ama okuduğum serilerin uyarlamalarını izlemek sorumluluk gibi hissettirir. Özellikle de dizi aşırı güncel ve popüler olup fandom sürekli bunun üzerinden dönünce izlemek iyice görev gibi oldu. Dürüst olmak gerekirse ilk sezonu beğenmemiştim ve bu sebeple biraz mesafeliydim, çok da haksız değilmişim... Öncelikle oyuncuları beğenmedim. Tamamen kitaba sadık kalınmalı demiyorum ama o vibe'ı vermeli bence. Kişilik olarak uyuşuyor olabilirler ama ben bunu izlerken hissedemiyorum ve dolaylı olarak hiçbir katkısı yok. Ayrıca karakterlerin yansıtılma şekli de bir süre sonra rahatsız edici olmaya başlıyor bence. Tamam; Annabeth hırslı, stratejik ve yeri geldiğinde arkadaşlarını geride bırakabilir çünkü Olimpos böyle işler. Ama bu aile yapısının ve çıkarcılığın dışında büyümüş olan Percy diğerleri gibi değil. Annabeth'İn kibrinin aksine onun ölğmcül kusuru sadakati ve fedakarlığı. Bunları hepimiz biliyoruz, gayet talı bir dinamik ve seri içinden çıkarması da çok zor değil zaten. Fakat (2. sezonda bunu pek hissetmedim bu arada) sürekli bunu söyleyerek gözümüze soktukları zaman gerçekten rahatsız edici olmaya başlıyor. Sonrasında... Percabeth. Ya bu ilişki slowburn değil miydi en son?.. Bırakın slowburn'ü benzin dökmüşler gibi yanıyor cidden. Orijinalinde bu şekilde ilerlemesinin bir sebebi var bu çocuklar daha 13 yaşında. Son kitaba kadar duygularını anlamlandıramayan Percy'nin daha 2. sezondan If I had to choose between you and Olympus, Annabeth... I'd burn it all down. (Annabeth... Senle Olimpos arasında seçim yapmak zorunda kalsaydım, hepsini yakardım.) diye girmesi ne kadar mantıklı cidden? Tamamen fan service olduğunu
percy jackson
demigods magicians and deaths isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Evet bence de bu şekilde yapılacak bir uyarlamaya gerek yoktu. Ama dediğim gibi bu kadar popülerleşince izlemek görev gibi geldi biraz da. Oyuncular zaten... Yine de çok daha güzel olma potansiyeli vardı ya😔😔 İzlemeyerek de doğru bir karar vermişsin bence✨ Ben yapamazdım açıkçası-zaten yapamadım