Defne K.

Defne K.
@RavenclawHungerGamesFan
~Ravenclaw/Cabin 7~ ☆İnfj sp/so 6(w5)94 LEFV☆ ~Ne derler bilirsin, alaycı kuş şarkısını söyleyene kadar gösteri sona ermez. #TeamLeo
MUN hakkında (help)
Selam internet insanları, sizlere bir şey danışmak için geldim. Belki birkaç şey :) Ben yakında ilk MUN deneyimimi edineceğim ve ne yapacağımdan emin değilim. Nasıl hazırlanabileceğim, nasıl noktalara değinmem gerektiği vs vs hakkında küçük de olsa öneride bulunabilecek herkese açığım. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ayrıca uygulamayı kitap dışı bir içerik için kullandığımdan dolayı özür dilerim ancak bu platformda MUN'i deneyimlemiş çok fazla kişi olabileceğini düşündüm, bu yüzden sormak istedim.
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Naz yyzz normalde öyle de bize sürpriz yaptılar🥲 Bir anda kapıya vuruldu kriz diye gelidler çok korkunçtu ama çok zevkliydi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
MUN hakkında (help)
Selam internet insanları, sizlere bir şey danışmak için geldim. Belki birkaç şey :) Ben yakında ilk MUN deneyimimi edineceğim ve ne yapacağımdan emin değilim. Nasıl hazırlanabileceğim, nasıl noktalara değinmem gerektiği vs vs hakkında küçük de olsa öneride bulunabilecek herkese açığım. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ayrıca uygulamayı kitap dışı bir içerik için kullandığımdan dolayı özür dilerim ancak bu platformda MUN'i deneyimlemiş çok fazla kişi olabileceğini düşündüm, bu yüzden sormak istedim.
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Basın şeyi de yazdırdılad
MUN hakkında (help)
Selam internet insanları, sizlere bir şey danışmak için geldim. Belki birkaç şey :) Ben yakında ilk MUN deneyimimi edineceğim ve ne yapacağımdan emin değilim. Nasıl hazırlanabileceğim, nasıl noktalara değinmem gerektiği vs vs hakkında küçük de olsa öneride bulunabilecek herkese açığım. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ayrıca uygulamayı kitap dışı bir içerik için kullandığımdan dolayı özür dilerim ancak bu platformda MUN'i deneyimlemiş çok fazla kişi olabileceğini düşündüm, bu yüzden sormak istedim.
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
@demigodsmagiciansanddeaths bize sürpriz olsun diye kriz getirdiler ama ülkeler arasında kriz. Ukrayna nın sağlık ve eğitim bilgileri çalınmış kuzey kore ve Rusya şüpheliymiş Almanya ve Kanada da Ukrayna yı desteklemiş
MUN hakkında (help)
Selam internet insanları, sizlere bir şey danışmak için geldim. Belki birkaç şey :) Ben yakında ilk MUN deneyimimi edineceğim ve ne yapacağımdan emin değilim. Nasıl hazırlanabileceğim, nasıl noktalara değinmem gerektiği vs vs hakkında küçük de olsa öneride bulunabilecek herkese açığım. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ayrıca uygulamayı kitap dışı bir içerik için kullandığımdan dolayı özür dilerim ancak bu platformda MUN'i deneyimlemiş çok fazla kişi olabileceğini düşündüm, bu yüzden sormak istedim.
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
@demigodsmagiciansanddeaths sen nasıl hiç semi denemedin🥲 Bize kriz geldi ga de semi yaptık. Bu arada reso yazılıyor ga da o zaman unmod çok kullanılıyor
MUN hakkında (help)
Selam internet insanları, sizlere bir şey danışmak için geldim. Belki birkaç şey :) Ben yakında ilk MUN deneyimimi edineceğim ve ne yapacağımdan emin değilim. Nasıl hazırlanabileceğim, nasıl noktalara değinmem gerektiği vs vs hakkında küçük de olsa öneride bulunabilecek herkese açığım. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ayrıca uygulamayı kitap dışı bir içerik için kullandığımdan dolayı özür dilerim ancak bu platformda MUN'i deneyimlemiş çok fazla kişi olabileceğini düşündüm, bu yüzden sormak istedim.
Defne K. isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Naz yyzz 3 çeşit toplantı var modarted semi-modarated ve unmodareted mod ta her şeyi chair yönetiyor. Konuşmacıları falan o seçiyor hep yani en düzenlisi semi-mod cris geldikten sonra yapılıyor herkes birbirini kesmemek şartıyla ayağa kalkıp konuşabilir ve izlemesi AŞIRI ZEVKLİ umarım ben de konuşabilirim bir dahakine ben 1 kere gördüm @demigodsmagiciansanddeaths kriz komitesindeydi daha iyi biliyordur🫂 un-mod da telefon vs. serbest, ayakta dolaşarak konuşuyorsun genelde yazı yazarken kullanılıyor. Umarım yardımcı olmuştur🩷💫