R.K

R.K
@Ravzosunuzzz
Everlight♡ Lavinya✿ güzelim
KESKİN YEMİN EDERİM COK İĞRENÇSİN YA:(
"Burada hepimize bir kız düşüyor," dedi Keskin,sakallarını sıvazlayarak gülerken. "Benim kızım hangisi?"
Reklam
"Benimle öpüşmediği için bir kızdan ayrılmak oldu." Bütün gözler bana döndü. Hadi ama!Neden bunu itiraf etmişti.
Sayfa 73 - Affet bence Beste...·Kitabı okudu
"Onlar için bir yalancıyım." "Benim için değilsin." "Sen zaten onlardan değilsin." "Değil miyim?" "Hiç olmadın." İkisi de gökyüzüne ait olsa bile ay ve yıldızlar hiç aynı olur mu? Sen aysın,onlar yıldız bile değil.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Aşk veya sevgi insanın gözünü bu kadar kör mü ediyordu?
Sayfa 55 - Yaşamayan bilemez Beste'cimmm;))·Kitabı okudu
Yere ne kadar yakınsak yıldızlara o kadar uzaktık. Ve çıkışı bulmak için insanlığımızı kaybedeceğimizden henüz habersizdik.
Sayfa 17 - Başladık bakalım:((·Kitabı okudu
Reklam