Süt kardeşler tiyatrosuna gittim dün...
Uzun zaman olmuştu gitmeyeli; ruhuma kalbime ama en çok gülmeme çok iyi geldi. Behzat UYGUR, Süheyl UYGUR yine ustalıklarını konuşturdular ve ben yine eskileri, eski sanatçılarımızı ve eski yaşamı özlediğimi anladım. Herkese önerebileceğim bir aktivite ''tiyatro'' çünkü zamanın nasıl geçtiğini,kahkahalara boğulduğunu yanında ki ile kaliteli bir zaman nasıl geçirdiğinizi bile anlamıyorsunuz. Bir tiyatro bileti alıp süpriz yapın sevdiklerinize..