Evet benim vazifem size parayla erdemin elde edilemeyeceğini paranın da genel olsun özel olsun her türlü iyiliğin de ancak erdemden geldiğini söylemektir.
Çünkü yargıçlar ölüm korkusu gerçekte bilge olmadığı halde kendini bilge sanmak değil midir? Bilinmeyeni bilmek iddiası değil midir? İnsanların korkularından en büyük kötülük saydıkları ölümün en büyük iyilik olmadığını kim bilir?