ozgrdnz

ozgrdnz
@Readerophelia
Sadece okumuyorum. Okuduğum her şeyi yaşamak için yaşıyorum.
onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... bir gün büsbütün ölecek.
Sayfa 145 - can roman·Kitabı okudu
Reklam
gerçek olan, acımasız bir biçimde nedenini bilmeden dayak yiyen küçücük bir hayvan olarak iç yaramı bir türlü geçirmeyi başaramadığımdı.
Sayfa 140 - can roman·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
'y
"hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "neden?" "çünkü dünyanın en iyi insanısın. senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 128 - can roman·Kitabı okudu
insan yüreğinin, bütün sevdiklerini içine alabilmesi için çok büyük olması gerektiğini bilmelisin.
Sayfa 121 - can roman·Kitabı okudu