Buse

"Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da, bir hırstan başka neydi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim. Hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım. Koştum tütünceye, kalem kâğıt aldım. Oturdum. Ada'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım."
Sayfa 109·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben senin gelmen ihtimali olan yola gözlerimi dikmişim."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat
"Milyonluk şehirlerde de yaşasa insanoğlunun hayatında bir yalnızlık, bir kendi içine çekilme günleri doludur."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kızdığım bir tek şey var: Haksızlık. - Hiç haksızlık gördün mü? - İnsan olur da haksızlık görmez olur mu?"
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat
"İçimizdeki sevinçleri, kederleri paylaşacak insan nerede?"
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat