Mavi

Mavi
@Readingbookmonster
"Aldırma, yanılgılar da hayatın bir parçasıdır, fakat tadı çok acı..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- "Biz ne kazandık şimdi?" - "Bir gelecek." -" Yine de bedeli çok ağır oldu."
"Ne mi oldu? Sevginin, ihanetin ve zamanın etkisi bu."
"Her gününü unutulmaz hataların yükünü taşıyarak geçirirsen yalnızca kendini yaralarsın."
"Hapishaneler yalnızca duvarlar ve zincirlerden oluşmaz."