Yazar her zamanki gibi okuyucuyu sıkmadan, merak uyandırarak bilimsel bilgileri roman tadında aktarmış. Kitabı bitirince probiyotik almaya koşmak geliyor insanın içinden :)
Kısa bir kitap olmasına rağmen bilimsel bir dille yazıldığı için okunması uzun sürüyor. Hareket ve beslenme konusuna detaylıca değinmiş yazar. 2. ve 3. Kitabını da okuyunca seri tamamlanıyor.