Bu ülkede artık..
İşçi yok…
Sisteme köleler var..
Emeğinin karşılığını alan..
Emekçide yok..
Açlık sınırında..
Hakları gasp edilmiş..
Birkaç soğan, patatese..
Muhtaç edilenler var..
Partiler üzerinden..
Yan gelip yatanlar..
Elleri kirlenmeden..
Vurgun yapanlar var..
Din kisvesi altında..
Malı götürenler var..
Atatürkçüyüm..
Halkçıyım deyip..
Bir emekçi aylığını..
Bir rakı sofrasında..
Harcayanlar var..
Satılmış sendikalar..
Satılmış solcular var..
Birbirini satan..
Hain emekçiler var..
Bozulmuş..
Çok şey var..
Ama..
Kutlamak için..
Gerçek bir..
Dayanışma ile..