Kapılar var..
İçimize doğru..
Açılan..
Kendimize..
Ulaşmamızı..
Sağlayan..
Bazen..
O kapıların..
Anahtarlarını..
Bulamıyoruz..
Sorun da nu zaten..
Sonra kimimiz..
Tüm kapıları açan..
Maymuncukların..
Bizim kapılarımızı da..
Açacağını düşünüyor..
Kimimiz se..
Açılmasın diye..
Kapsına..
Bir kilit daha vuruyor..
Bazılarımız sadece..
İçindeki kapının..
Anahtar deliğinden bakıyor..
O kadarı ile yetiniyor..
Kimi ise kapısının..
Arkasındakilerden..
Korkuyor..
Açılmasın diye önüne..
Korkularını yığıyor..
Çoğunluğunsa..