İnsan..
Ömrünün..
Büyük bir..
Bölümünü..
Çoğunluğunu..
Hep..
Başkalarına..
Başkaları için..
Gereksizlere..
Değmezlere..
Harcar..
Ona verilen..
Ömür saatlerinde..
En az..
Kendine..
Vakti vardır..
En çok..
Kendini..
İhmal eder..
Düşünmez ki..
Tükettiği yıllarıdır..
Törpülediği kendisi..
Maalesef bunu..
Çok geç anlar..
Koşturur..
Bir çok şeye..
Yetişir..
Farkına varamaz..
Bir tek..
Kendine..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımıza..
Yaşam boyunca..
Çeşit çeşit..
İnsanlar..
Geliyor..
Gidiyor..
Çeşitli sebeplerle..
Kimi eş..
Kimi dost..
Kimi sevgili..
Kimi yoldaş..
Ansızın..
Hayatımıza girip..
Yine ansızında..
Çekip gidiyorlar..
Çeşit çeşit..
Kişilikler..
Simalar..
Farklı ruhlar..
Kimi sol yanımıza..
Dokunuyor..
Kimi sinirlerimize..
Kimi..
Güzel anılarını bırakıyor..
Kimisi de..
Kırıp döküyor..
İyi veya kötü..
Her biri..
Bizi zenginleştiriyor..
Yaşadığımız tüm tecrübeler..
Neden..
Sevilmek..
Sayılmak adına..
Sana..
Değer vermeyen..
İnsanlara..
Yaklaşıyorsun..
Neden..
Değer..
Görmek için..
Ruhsal..
Dileniyorsun..
Neden..
Kendini bu kadar..
Düşürüyorsun..
Bırak artık..
Kendini kandırmayı..
Kendini..
Yalanlarla avutmayı..
Artık..
Kendin..
Kendini sevmeyi..
Kendini saymayı..
Kendine..
Değer vermeyi..
Ögren..
İnsanın eksiklerini..
Başkalarında araması..
Mutsuzluğuna..
En büyük..
Dostum..
Değildir benim..
Geceler..
Karanlığı ile..
Güneşi gizler..
Hüzün kaplar..
Yalnız yürekleri..
Örtünseler de..
Yine üşürler..
Oysa..
Başkadır sabah..
Gün doğumu..
Merhaba diyen..
Güneşin..
O ilk ışıkları..
Kapının önünde..
Mama bekleyen kedi..
Günaydın diyen kuşlar..
Yeni bir gün..
Yeni bir başlangıç..
Taze umutlar..
Başkadır aydınlık..
Ruhen..
Zihnen..
Kalben olunca..
Tüm karanlıklar..
Gider..
Yeter ki sen..
Aydın ol..
Aydınlığı sev..