📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğru yere..
Doğru olana..
Duygularımız değil..
Aklımız götürmeli..
Aklın işaret ettiği yeri..
Görmeye başladığımızda..
Bizi..
Bize götürecek..
Kendi yolumuzu buluruz..
Aklımızın yerine..
Duygularımızı..
Pusula yaparsak..
Nasıl ki duygulanıp..
Ağladığımızda..
Islak gözlerimiz ile..
Bir kitabın yazılarını..
Net okuyamıyorsak..
Hayatında gerçek resmini..
Net olarak..
Görüp kavrayamayız..
Yalın duygular..
Sadece kendi başına olursa..
Savunmasız ve..
Korunmasızdırlar..
Duygularımızı..
Aklımızın zırhı ile..
Koruyup yön vermeliyiz..
Ölçüsüz duygusallıkta..
Yüzme bilende..
Bilmeyende boğulur..
Ne güzel demiş..
Aşık Veysel..
Benim sadık yarım..
Kara topraktır diye..
Ne muhteşem..
Ne sabırlı..
Ne kadar vefalı bir yar..
Toprak..
İnsan oğlu..
Gelip geçip..
Kibirle üstüne basıyor..
Tükürüyor çöpünü atıyor..
Üzerine betonlar döküyor..
Ya toprak ne yapıyor..
O kadar hakarete..
Biraz kazıyorsun su veriyor..
Neyin tohumun eksen..
Nimet olarak geri geliyor..
Bizi doyuruyor besliyor..
İster çok uzun olsun..
İsterse çok kısa yaşa..
Hayat..
Biraz sonrası meçhul..
Belirsiz bir yolculuk..
İster çok şeyin olsun..
İster az..
Bu yolun sonunda..
Herkes..
Çırılçıplak..
Ne kadar güzel..
İsraf deyince..
Akıllara hemen..
Ekmek gıda geliyor..
Oysa..
Öyle israf edilenler var ki..
Telafisi mümkün değil..
Mesela..
Sözlerini yalanlara..
Yalakalığa kullananlar..
Söz israfı yapmıyorlar mı..
Haksızlıklar karşısında..
Susanlar..
Boyun eğenler..
İnsan olmanın onurunu..
İsraf etmiyorlar mı..
Düşünmemek..
Sorgulamamak..
Kör teslimiyet..
Aklın israfı değil mi..
Yüreğe sevgi yerine..
Nefreti, çıkarcılığı koymak..
Bir yürek israfı değil mi..
Zamanı boş yaşamak..
Zaman israfı değil mi..
İsraf edilemeyen..
Tek şey kaldı artık..
Dürüstlük..
Tabi artık..
Toplumumuzda..
Yok olduğu için..