Dünyanın..
Bir kısmında..
İnsanlar aç perişan..
Bir kısmında ise..
İnsanlar tok ama..
Mutsuzluktan ağlaşan..
Kilolarla uğraşan..
Bir yerlerde insanlar..
Sokaklarda yatıyor..
Sıcak evi olanlar ise..
Evini, eşyasını beğenmiyor..
Birileri kanserle , tümörle..
Hayatıyla savaşıyor..
Sağlıklı olanlar ise..
Hayat boş deyip..
Kendi ile savaşıyor..
İnsanlar var..
Her gün çöplerden..
Ekmeğini çıkarıyor..
Bazıları da..
Akıllı telefonu..
Eski model diye..
Utanıyor..
Ne bu dünyayı..
Ne bu düzeni..
Ne de insanı..
Anlaması zor..
Ayhan M.