Geçti..
Aynaların..
Karşısında ömrün..
Takıldın görselliğe..
Hep baktın..
Kibir ile..
Aynan..
Kör oldu..
Yetmedi..
Yetinmedin.
Zaruretler ile..
Ummanları kirletsen..
Hakkındır sandın..
Hırslarının peşinde..
Aklın ..
Kör oldu..
Rahatı keyfi..
Hep önde tuttun..
İnsan sadece..
Et kemik değil..
Bunu unuttun..
Sevginin yerine..
Sen hazzı koydun..
Kararttın kalbini..
Ruhun kör oldu..
Kendineydi yalanların..
Hakikatleri göremedin..
Kendindendi kaçışların..
Kendini sevemedin..
Yenildin..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın..
Ne diyeceğini..
Bilemediği..
Anlar vardır..
Hayatında..
Ruhun ile..
Düşüncelerinin..
Gerçekler ile..
Yalanlar..
Çatıştığı anlar..
Her şeyin..
Biraz eksik..
Biraz yarım..
Biraz anlamsız..
Olduğu zamanlar..
Çok şeyi acımasız..
Adaletsiz..
Kimsesiz bulduğumuz..
Daha farklı..
Olabilirdi..
Olmalıydı..
Dediğimiz..
Ama..
Düşüncelerin..
Değiştiremediği..
İçinde bulunduğumuz..
Adaletsiz..
Kahrolası..
Haksız..
Zamanlar..
Ayhan M.
İnsan..
Kendini..
Biraz olsun..
Sevse..
Kendine..
Acısa..
Kendi için..
Dürüst olmayı..
Seçerdi..
Dürüstlüğün..
Olmadığı yerde..
Ne ..
İnsan olmanın..
Ne de..
Huzuru bulmanın..
Mümkün..
Olamayacağını..
Anlardı..
Dürüstlük..
Uygulanıp yaşadıkça..
İnsana..
Şahsiyet katan..
Kişiliğini geliştiren..
Kendin yüzün ile..
Var olmayı sağlayan..
Bir erdemdir..
Hayatta..
Bir çok şeyin..
Anahtarı..
Çözümüdür..
Paylaşmak..
Bölüşmek..
Güzel bir haslet..
Ama..
Kendinden değil..
Paranı ver..
Ekmeğini ver..
Eşyanı ver..
Ama..
Aklını..
Yüreğini..
Umutlarını verme..
Birileri..
Mutlu olsun diye..
Kişiliğinden
Taviz verme..
Uğraşma..
Kendini sevemeyen..
İnsanlarla..
Zamanını boş yere..
Harcama..
Bazı şeyler imkânsız..
Neden niçin üzülme..
Sana en çok..
Sen lazımsın..
Kendinden verme..
Ayhan M..
Son zamanlarda gündeme getirilen..
Domuz eti köfteci Yusuf konusuna..
Gösterilen ilgi ve tepkileri..
Bu halkın büyük bir çoğunluğu..
Katledilen yüzlerce kadınlara..
İstismara uğrayan onca çocuklara..
On yerden maaş alıp halkı soyanlara..
Halkını yemek kuyruğuna sokanlara..
Sokak hayvanlarını katledenlere..
Aylardır bir parça et yiyemeyenlere..
Milletine yarı aç bırakıp..
Kebap partileri yapan milletvekillerine..
Halkın vergileriyle..
Firavunlar gibi yaşayan siyasetçilere..
Domuz etine verdiğiniz tepkiyi..
Verdiğiniz gün..
Bu ülkede bazı şeyler düzelecek..
Domuz eti yemekle insan ölmüyor..
Ama bu kadar adaletsizlik eşitsizlik..
Bu kadar hırsızlık ekonomik..
Sosyal ve ahlaki çöküntü..
Bir milletin geleceğini şahsiyetini..
Umutlarını ve ruhunu öldürür..
Doğru ve öncelikli olan konularda olsun..
Tepkiniz..
Ayhan M.