Çocukken..
Kapıların..
Arkasına saklanırdım..
Yatakların altına..
Bahçemizdeki..
Odunluğa..
Kaybolmak isterdim..
Görünmez olmak..
Yaşlı ninem..
Arar bulurdu hep beni..
Büyüdüm..
Artık ben..
Kaybolmuyorum..
Ama..
Başka şeyler..
Kayboldu..
Mesela..
İnsanlara olan..
Güvenim kayboldu..
Yalanların ortasında..
Yüreğimdeki..
İnsan sevgim..
Adalete..
Kardeşliğe..
Barışa olan..
İnancım..
Kayboldu..
Ve ben..
İçimdeki çocuğu..
Saklamaya çalışıyorum..