Pek bir işe..
Yaramaz..
Kalabalıklardan..
Kaçmak..
Seninle geliyorsa..
Kafandaki..
Tüm kalabalıklar..
Bu kaçış..
Yağmurdan kaçıp..
Doluya tutulmak gibidir..
Sığındığın sessizlikte de..
Kendini dinliyorsun..
Anlıyorsun ki..
Zihnindeki kalabalık..
Daha gürültülü..
Diğer kalabalıklardan..
Kendin ile kalınca..
Daha yoruluyorsun..
Bir zaman sonra..
Artık..
Kendin, kendine..
Daha kalabalık..
Geliyorsun..
En çok..
Kendi..
Kalabalığında..
Boğulur insan..
Rahat vermez..
Ruhumuza..
İçimizdeki..